INCABUSINESS 2019

Un any més l'Ajuntament d'Inca posa en marxa es V Cicle de conferències INCABUSSINES:

3 de Octubre de 2019 / 19.30 H · MUSEU DEL CALÇAT I DE LA INDÚSTRIA

L’ECONOMIA DEL FUTUR a càrrec d’Ángel Fernández
Es tracta d’explicar que l’actual model econòmic (LINEAL) no pot assegurar el futur de la humanitat, i és imprescindible canviar-lo per un altre que aprofiti molt més els escassos recursos que tenim. Per a això s’està dissenyant un nou model econòmic mundial al qual s’ha denominat economia circular.

 

7 DE NOVEMBRE DE 2019 / 19.30 H · CENTRE BIT

COM POTENCIAR L’ENGAGEMENT A XARXES SOCIALS a càrrec de Nilton Navarro
Vols millorar el compromís amb les xarxes socials de la teva empresa? Les xarxes socials són una potent eina professional amb creixement exponencial tant a nivell personal com per a una empresa. En aquesta ponència de Nilton Navarro, especialista en màrqueting en línia, aprendràs a fer coses ordinàries de manera extraordinària per aconseguir els teus objectius. Coneixeràs noves experiències i solucions davant de situacions en què les receptes de sempre ja no funcionen.

 

12 DE DESEMBRE DE 2019 / 19.30 H · MUSEU DEL CALÇAT I DE LA INDÚSTRIA

FELICITAT ECONÒMICA. CLAUS PER POTENCIAR EL MAJOR VALOR DE LA TEVA EMPRESA, LES PERSONES a càrrec de Nieves Villena
Les persones són el motor de creixement de les empreses. Sentit: volem empreses que aportin el màxim valor al món amb allò que fan, rendibles, productives i eficients. Per a això, necessitam que totes les seves àrees funcionin en equilibri. Posar el focus en l’ànima de les empreses: les persones que la formen, en les seves emocions i relacions, perquè hi treballin i hi visquin bé, és símptoma de cura i valoració i, com a conseqüència, de productivitat, millora i rendibilitat.

 

Descarrega el dossier informatiu
Les inscripcions les podeu fer al següent correu promocio@incaciutat.com o per WhatsApp  667646605